Itsenäisyys Suomi 100

6.12.2017 klo 14:00

6.6.2017 itsenäisyys juhla

ITSENÄISYYSPÄIVÄ SUOMI 100 JUHLA

Suomen 100 vuotta juhlaa vietettiin 6.12 Myllypuron ostoskeskuksessa ja asukastalo Myllärissä. Juhlan järjestelyistä vastasi yhteistyössä Myllypuroseura ja asukastalo Myllärin henkilökunta, Johanna Kankkusen johdolla. Seuran toimesta suoritettiin lippujen nosto 3 kpl. Juhlapuheen piti seuran puheenjohtaja Matti Toivanen. Esilaulajana toimi Myllypuron seurakunnan pappi Juha-Matti Tikkanen. Ilta juhlassa soitti poikkihuilulla taiteilijat Hanne ja Jenny kotimaisia klassikoita. Tilaisuudessa oli myös tietokilpailu suomi 100 teemalla. Tilaisuudessa sai myös kuvauttaa itsensä. Myllypuroseura tarjosi kahvit klo 14 alkaen. Seuran hallituksen jäsenet ja asukastalo Myllärin henkilökunta osallistuivat järjestelytalkoisiin. Kahvipullat ja keksit tarjosivat paikalliset K- ja S-Market. Juhlaan osallistui arviolta yhteensä hieman 100 henkeä.